Adanada güzel yerler neresi sorusuna optimum cevabını nasıl veriyorsunuz abi? Adam ömründe hiç mi avm gezmedi sanki, kaldı ki orada yenilen kebaplar bile berbat. Ben geçen ay adanaya gittim geldim, aklımda kalan güzel yerleri sana tavsiye edeyim. Aracın varsa daha rahat edersin onu bil öncelikle. Şırdancı cumaliden şırdan yemeyi, meşhur muzlu sütün tadına bakmayı da unutma. Özal tarafında kebapçı hasan ustaya gittik şahane kebaplar yedik valla. Sonra oradan araçla güzel yalıya geçin, göl kenarında kafanıza esen bir kafede miss gibi manzaraya karşı çayınızı için, bici bici varsa yiyin, gezin oraları. AVM yanında seyhan nehrini gezebilirsiniz, yine orada bolca kafe restoran mevcut. Büyük saat kulesi, taş köprü ve onlarca güzel müzesi var google ile bulabilirsin.
Valla hocam büyük saat kulesinden başladım ordan mısır çarşısına oradan taş köprüden optimumun oradaki barajın yanındaki parkı gezdim sonrada kazim büfeye uğradım şimdi de büfeye yakın bir yerde kahve içiyorum. Dediğiniz gibi avm gezip görülecek birsey değil sabahtan beri 12.000 adım atmışım hala yorulmadım gezmeye devam 😂😂😂