Ev sahibi kirayı 2500 den 5000₺ yapabilir mi? Ben ona tefe TÜFE'ye gore yapsam hak yemiş olur muyum?
3 yılım
2500 den 6000₺ yapmaya çalıştı ben de dalga mı geciyorsun şeklin de konuştum başka yer onun kirasını arttırmış diye benden alıp oraya vermek istiyor.
Sizce 2500 den 5000 yapayım mı yoksa 3500 yapıp devam mı edeyim hakkı mi bu? Gıcık gıcık konuşuyor sen bilirsin vs gibisinden