İşte birde aracın olsa akşam üzeri ilk yazdığım yere hadırlı tarafına gidebilsen. Ahhh Ahhhh o zaman ben gerçekten adana kebap yedim dersin. Ciğerde güzel ama kebap bir başkaaaa