LuCiFeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, tema çok güzel, emeğinize sağlık. Foruma özel indirim var ise teklif rica edeyim.
aselsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajım bulunsun. R10 a özel bir fiyatlandırma olursa değerlendireceğim
merhabalar değerli yorum ve düşünceleriniz için teşekkür ederiz. Pm gönderilmiştir.