shevsevko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana da geldi bir miktar. satis hedefleriniz nelerdir?
ben 1.5'dan biraz satmayi planliyorum.
yarısını falan sattım fiyat olarak hedefim yok ama biraz bekleyeceğim