ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol hocam yedik küfürü biz de RTM ile sövdü evet bazen yaratıcı bazen değişik sövdü ama güzel sövdü ah bir de yavaş olmasa
Afiyet olsun hocam Hızlı olsun istiyorsan ChatGPT yerine Rovanik.com kullanabilirsin. GPT 3.5 sürümünü kullanıyor orası