F3AR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka bir kişiye yada bir şirkete ait ücretli veya ücretsiz herhangi bir yazılımı satışa çıkaranlar R10'dan uzaklaştırılacaktır.
Üstteki kural dahilindeyseniz ve bu kuralları karşılayabilecekseniz evet.
hocam şöyle ki bende 2 adet bot var bir kendi yazdığım bir tane de sanaldan arkadaşımın yazdığı ondan dolayı bir sorun olur mu bilgilendirir misiniz acaba