Merhabalar,
UYAP üzerinde ihale ile araç buldum 1 adet teminat yatırmayı düşünüyorum ama aklımdaki sorunun tam cevabını bulamadım internette soru şu ki;

Teminatı yatırdıktan sonra ihaleyi kazanamazsak veya kazanırsak o yatırılan teminat bize veriliyor mu?
Kazanamazsak teminat bedelini geri alacağımı biliyorum fakat kazandığımız durumda o para ne oluyor?