Bunları o kişiye sorsanız oda bilmez

, sonuçta bilecek zeka olsa bunları yapmaz
Herkes bir türkü tutturmuş bu hayatta tüttüre tüttüre gidiyor, bakalım sonumuz neye varır, sanmayın ki hiç birşey karışılıksız kalacak
Bırak kendini zeki sansın hatta tüm forum olarak o ve onun gibileri asrın dehası, en zeki insan, en doğru en baba en en en insan sanalım, yada öyleymiş gibi yapalım.
Mesela forumda sözleriyle insanları tokaylayanlar mı yok , her zmaan vardı yine var, hatta tüm tokatladıkları adama tapıyor sanki, görüyoruz ama malesef birşey söylesek biz suçlu oluruz, o yüzden susuyoruz millette hazine kazanmaya devam ediyor