dolcekoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kankam sen yine iyi niyetini kaybetme. Bu dünya iyilerin hatrına yürüyor gerçekten. Ancak birazcık köreltebiirsin. Ben mesela çocuklara karşı çok iyi niyetliyim. Çünkü saf ve temizler. Elimden geleni yaparım. ☺
Çocuklar başımızın tacı hocam
imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimmiş bu x kişisi diyemiyorum sanırım tanıyorum onu. ufak da olsa bir kaç yardım etmişliğim de oldu galiba. Umarım o değildir ama tam da anlattığınız gibi.
Maalesef.