Kankam sen yine iyi niyetini kaybetme. Bu dünya iyilerin hatrına yürüyor gerçekten. Ancak birazcık köreltebiirsin. Ben mesela çocuklara karşı çok iyi niyetliyim. Çünkü saf ve temizler. Elimden geleni yaparım. ☺
Çocuklar başımızın tacı hocam
Kimmiş bu x kişisi diyemiyorum sanırım tanıyorum onu. ufak da olsa bir kaç yardım etmişliğim de oldu galiba. Umarım o değildir ama tam da anlattığınız gibi.
Maalesef.