Kartlar aynı olduğunda atan kişi topluyor

Ortada tek kart var ise rakibinde aynısı var ise pişti yapıyor puan alıyor (Ben öyle biliyorum)

Kombinasyonu baya zor bir program olacaktır ben at yarışı yapmıştım ahh eskiler ahh