Arkadaşlar merhaba bir soru sormak istiyorum. Adsense reklamı yerleşimi yaparken sizce header altı reklam yerleştirmek mantıklı mı bu konuda deneyimli arkadaşlarım bilgilendirirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler.