merhaba okulda verilen ödev C# console ile pişti oyunu tasarlamak ama ben doğru dürüst pişti nasıl oynanır onu bile bilmiyorum. Yardımcı olabilecek olan var mı nasıl bir yol izlemem gerekiyor.
Not: oyunu 2 kişilik yapacağım