Merhaba. Wp bir sitemde kullanıcılar > parola oluştur kısmından şifre değiştiriyorum fakat daha sonra o şifreyle giriş yapmak istediğimde olmuyor. Eski şifreyle girilebiliyor. Neden sizce? Nasıl düzeltebilirim bu durumu?

takma ad girmemi istemiş sorun çözüldü.