SWRNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu yaptıktan sonra da gözükmemesi normal midir
Onu yaptıktan sonra zaten adsense sayfasında bulunamadı yazmaz hocam. ads.txt belgesini istenildiği şekilde doldurup public_html ana dizinine attıysanız olması gerekir.