lewroe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomist değilim ama baştaki değişirse otomatik olarak bir kaç birim doların düşme ihtimali yok mu? 19'dan 15'e falan.
Ben de öyle düşünüyorum. O yüzden seçimden hemen önce bozdurmayı düşünüyorum ama ya iktidar değişmezse daha da uçarsa kurlar? Emin olamıyorum