lewroe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomist değilim ama baştaki değişirse otomatik olarak bir kaç birim doların düşme ihtimali yok mu? 19'dan 15'e falan.
Kesinlikle herşeyin fiyatı düşecektir. çünkü yabancı sermaye güven ortamında tekrar ülkemize gelecek.