Kamyonculuk çok sevdiğim bir iş, bu tip olaylar hep oluyor...
Şahit olmuştum ancak korkulacak bir şey değil, yeni nesil araçlarda çok nadir olmakta
Yağını koyma bomun havasını alma yine oluyor hocam, şuan otomatik hava alma aparatı çıkmış diye duydum