emseryuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar ses çıkarmıyor ki hocam davulcular, demek sizin oradaki davulcu işini hakkıyla yapıyor.
bizim sokak daracık olduğu için istesen de istemesen de duyuyorsun. Açık bir caddede yaşıyor olsaydım o kadar ses gelmezdi haklısınız.