emseryuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelenektir hocam. Bazı geleneklerin ömür boyu sürmesi daha güzel.
Gelenek olan benim için bozacıların yaptığı iştir. Bozacılar 1000 yıl böyle sokakta bağırsa sıkıntı çıkarmam ama gece gece davula vurarak oruç tutan veya tutmayan insanların uyandırılması bana tuhaf geliyor.