Hey gidi ramazan herzaman farklı hissettiriyor. Ama keşke bir 10-15 yıl öncesine dönebilsek daha başkaydı.
Buradan tüm r10 halkına sevdiklerinizle geçirebileceğiniz nice ramazanlar dilerim.