Olan yine gençlere oldu.

"şark kurnazları" eyt eyt diye diye 40-45 yaşında emekli oldu. Gençler de artık 65-70 yaşına kadar bunların maaşlarını ödeyebilmek için vergi üstüne vergi verecekler. Yazık.