Merhaba,
Her ay belli sayıda sitem için Adsense onayı alıyorum. 2 sitem var ki herşeyini dört dörtlük yaptığım halde 2 defadır düşük değerli içerik açıklamasıyla ret cevabı geliyor. Son ret cevabından sonra sitedeki son 5 içeriği güncelledim, 3 tane görseldeki gibi 2000 kelimeye yakın içerik girdim. Görselleri özgünleştirdim. Onayın gelmediği her 2 günde 1 birer içerik daha girmeye devam edeceğim. Hiç bu kadar inatlaşmamıştım, bakalım ne olacak

O kadar kafaya taktım ki saat başı mailleri kontrol ediyorum.
Bu arada yazdığın içeriklerin rekabeti yüksek diyen arkadaşlar olacaktır. Amacım site geliştirmek ya da hit çekmek değil. Tüm istediğim Adsense onayı
hocam bir soru aynı anda 5-10 hesabı nasıl yönetiyorsunuz banlanmamak için ne yaıyorsunuz.