ItzFraude adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nedense herkes bir bıkmışlık içerisinde babam da aynı şeyden bahsediyor yaşı 30u geçenler hep bu fikirde bu kadar mı kötü bir şey acaba
Kötü değil hocam sakal erkek adamın olmazsa olmazı evet ama şu an bunu dert etme onu demek istedim, eninde sonunda cikacaktir. Alışınca artık bıkıyosun çünki ya salacak uzaticaksin yada surekli tiras olacak duzelteceksin durumuna göre. Oda ayrı bir sorumluluk katıyor insana muhabbeti o yani