Hahah 8k unutulur mu hocam
Bu arada bende adsense onay işine girdim, yeni yeni başlıyorum. İsterseniz bir beyin fırtınası yapabiliriz hocalarım, pasta çok büyük zaten 😊
Haberleşebiliriz hocam, ben genelde az karakterli domainlere onay alıp yurtdışına satıyorum. Forumda aylık 2-3 site anca. Uzun vadede yapılabilecek birşey değil ama şu an ek gelir için mantıklı.