Merhaba arkadaşlar kasım ayında kendime sıfır bir araç aldım fakat bu hafta nasipse ömür boyu oturmayı planladığım evi bulduğum için satmak zorundayım.
Aracım adıma kayıtlı şirket vs. değil.
6 aydan önce satamazsın diyorlar ama o kanun galericiler için sanırım araştırdım ama net bilgi bulamadım bilgisi olan var mı?
Teşekkürler