Merhaba,
Her ay belli sayıda sitem için Adsense onayı alıyorum. 2 sitem var ki herşeyini dört dörtlük yaptığım halde 2 defadır düşük değerli içerik açıklamasıyla ret cevabı geliyor. Son ret cevabından sonra sitedeki son 5 içeriği güncelledim, 3 tane görseldeki gibi 2000 kelimeye yakın içerik girdim. Görselleri özgünleştirdim. Onayın gelmediği her 2 günde 1 birer içerik daha girmeye devam edeceğim. Hiç bu kadar inatlaşmamıştım, bakalım ne olacak

O kadar kafaya taktım ki saat başı mailleri kontrol ediyorum.
Bu arada yazdığın içeriklerin rekabeti yüksek diyen arkadaşlar olacaktır. Amacım site geliştirmek ya da hit çekmek değil. Tüm istediğim Adsense onayı
6 ay reklam gösterimi olmazsa hesabı kapatıyor actirirsan devam actirmazsan hesap site gg elveda 🤣 bir hesabım kripto nft ile ilgilenirken unuttum pinli 2017 hesap gitti 8 k TL unutamiyorum
Hahah 8k unutulur mu hocam
Bu arada bende adsense onay işine girdim, yeni yeni başlıyorum. İsterseniz bir beyin fırtınası yapabiliriz hocalarım, pasta çok büyük zaten 😊