akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arkadaşın anlatmak istedigi eğer sitede hiç bir şekilde hit vs yoksa, adsense 6 ay sonra olması lazım devre dışı bıraktık diye bir mail atıyor. Böyle bir şey var evet, ama 6 ay sürüyor. Bu arada index sayınıza baktınız mı?
O bambaşka bir olay hocam. Arkadaş banlanır diyor, gösterim olmaması durumunda geçici olarak devre dışı bırakılır. Geri açılabilir.

İndex sayısı 35 civarında, yeterli sanırım. Diğer sitelere onay alıp bunlara alamamak ilginç geliyor bana ☺️