yarcanhack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şimdilik wise ile alabiliyorsunuz

Burdaki konum ilginizi çekebilir
https://www.r10.net/diger-sosyal-med...post1084742604
wise değil stripe 'a alınıyor ordan wise ye aktarılıyor ordan tr banka hesabına. stripe işi skntılı şuanda sadece. ingiltrede şirket olmadan askıya alıyorlar ilk ödemenizi alın anlıycaksınız beni.