Doğrudur banada öğlen böyle bir mail gelmişti , konuyu görünce okuyum dedim ; acaba zafiyet ( brute force ile hesap dumplarlarsa ) olursa hesap güvenliğini ws nasıl sağlayacaklar.

Nefes alsak para istiyecek gibime duruyor tüm medyalar..