osymden tyt ayt tdy ucretlerini odedim 17 18 haziranda sinavim var ama yoksise kaydim olmasi gerekmiş okuyor gozukmem için. nasıl okuyor gozukebilirim. sinavlardan sonramı acaba ? ve çalısmadan girsem sinavlara ne olur dusuk puan haricinde