Ben çok engelliyorum genelde umut tacirlerini. Sürekli ipucu paylaşıyorum ayağına alttan alttan kendi sattığı eğitimin reklamını yapan konular açanlar var. Birde şikayet konularında hem haksız hemde sürekli üste çıkan arkadaş gördüysem engelliyorum aman ticaret yapıp başımıza iş almayalım diye. Ticaret yaptıklarımdan bir kişi engelledim onda da hizmet aldık çalışmıyor düzgün ama adamla farklı frekanstayız bariz çalışmayan şeyi çalışıyor gösteriyor farklı denemeler yaparak aylarca oyaladı. Son denemede sonuçlar aleyhine olduğunu anlayınca sonlandırdı denemeyi bana suç attı ondada uğraşmadım engelledim artık. Keşke not alabilsek insan unutuyor niye engellediğini şikayet konusu neydi acaba engelledim diye düşünüyorum bazen yalan değil.