herkese hayırlı geceler,
az önce birşey fark ettim yani ara ara fark ediyorum bazı forum üyeleri bazı arkadaşlar beni engellemiş

nedenini bilmiyorum ve bazıları hiç muhabbet kurmadığım insanlar.
bir yanlışım bir kusurum varsa zaten direkmen benimle iletişime geçin.
anlamıyorum neden engelliyorsunuz😅 gerçekten çok komiğime geliyor.
Demek ki birşeyler başarmışız

Qwertaydjkd hayırlı geceler dostlarım abilerim kardeşlerim.
😅