Konu
R10'da 1970 Yılında Yapılan Yorum
22-03-2023, 00:08:09
#7
hakancevik
ALT5Y adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben bir zaman yolcusuyum
ama gide gide 1970e gitmişsin hocam gitsene 1. dünya savaşına falan taktik ver bizimkilere daha erken kazanalım şsalgjaslşkfja