WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asagida faturam sekmesine tikladiginizda cikiyor.Ben oyle yukluyorum.
kolay paket yüklemek istedim de hata veriyor hocam ödemeyi alıp iade geçiyor. siz aldınız mı öyle bir hata? numara ile falan mı alakalı acaba