Öncelikle hepinize merhaba değerli abilerim ve kardeşlerim
Size biraz kendimden bahsetmek istiyorum. 21 yaşındayım ve ilk iş deneyimim olarak gerçekten hayattan nefret etmeme sebebiyet verecek bir işe giriş yaptım. Şu anda çağrı merkezinde çalışıyorum. 2 sene kadar oldu ancak gerçekten 2 sene benim stres ve sinirden kendimi kemirdiğim günler,haftalar hatta aylar dolu geçti. Çok güzel giden bir ilişkim var şu anda ancak bundan ziyade artık yaşımında ilerlemesi nedeniyle aile hayatı kurmayı vs düşünüyorum bu sebeple birikim yapmak istiyorum. Malum Türkiye şartları gereği ev kiraları,ev fiyatları,araba fiyatları gibi fiyatlandırmalar uçuk olduğundan dolayı bu konuyu açma sebebim şu nasıl birikim yapabilirim çağrı merkezinin yanı sıra internet üzerinden de para kazanabileceğim bir işle uğraşmak istiyorum. Çevremdeki çoğu insan benim akıllı ve zeki olduğumu düşünüyor ki bunlar olsa bile yetersiz olduğunu biliyorum bu yüzden bu konu başlığı altında siz değerli büyükleriminde görüşlerini alarak eksiklerimi tamamlayıp girişimse girişim deneyimse deneyim kendimce birikim yapmamı kolaylaştıracak birşeyler yapmak istiyorum.
Şimdiden değerli görüşleriniz için teşekkür ederim eğer bilinçsizliğim yüzünden bir eksik veya yanlışlıklık yapmışsam affola