Konu
R10'nun 2005 yılına ait görüntüsü
21-03-2023, 17:14:22
#12
mertcanguler
Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
NobraN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 hala vbulletin kullanıyor hocam
o anlamda söylemedim. vBulletinin eski tip tasarımı logosu vs. o zamanlar aklıma geldi anlamında