Askerliğimi yedek astsubay olarak yaptım. Bir gün gazinoda oturuyorum ortalık çok kirli temizleteyim dedim. Neyse temizlettik tabi o arada televizyon da açık. ATV de haberler açık haberde de müge anlı var. Biz temizlik yaparken kademe tarafına kışla komutanı gelmiş dikkatler çekilmiş tekmiller verilmiş tabi biz televizyon da açık olduğu için duyuyoruz. Neyse Temizlik bitti bi iki dk oturayım dedim tam oturdum oturmamla kısık sesle yanımdaki bi uzman abi dikkat çekti bende bi anda afaladım kapıya gözüm kaydı baktım biri kafasını uzatmış bana bakıyor sonra görüm omuzlarına kaydı sonrası bi *** korkusuyla kalkıp nasıl tekmil verdiğimi bile hatırlamıyorum. Göz göze geldikten sonraki diyalog
Albay soruyor ;
A: Napıyon astcavus
B: Bakım astsubay astcavus Özcan B.
A: Müge anlı'mı izliyon lan
B: komutanım temizlik yaptık.
A: Eee
B: Televizyon açık kalmış
A: Boş oturma kademeye git biriken suları çek
B: Emredersiniz komutanım.