Ben sivil işletmede yaptım görevim orada dışarıdan gelen ustaların başında durmamdı nakit almasınlar diye bir gün denetim yapıldı binbaşı geldi botlarla içeride gezemezsin dedi dışarıdaki pisliği içeriye getiryorsun diye bana 3 gün ceza yazdı işletmeye uygun beyaz kıyafetler verdiler daha sonra albay denetim yaptı bu kıyafetler askeriyeye uygun değil diye 3 günde ondan ceza yemiştim böyle bir saçma olay yüzünden 6 gün askerliği uzatmıştım.
Birde şafağın bitmesine son 2 gün kala 3 gün yemiştim albaydan normalde son 1 hafta kala hizmetten düşmem gerekiyordu fakat yerime asker gelmediği için devam ettirdiler bir de üzerine ceza yedim