Birliğe ilk katılan kişiydim. Böyle olunca teknik olarak devreleriniz arasında en kıdemli er oluyorsunuz.
O yüzden ne kadar tören varsa, yemin töreninde, nerede konuşma yapılacaksa veya ödül alınacaksa hepsinde vardım. Tuğgeneral ve Tümgeneral komutanlarımdan aldığım başarı belgeleri ve bayrak hediyeleri cabası. Ayrıca acemilik sonrası dağıtımda kendi gitmek istediğim yeri seçebilme ayrıcalığının verilmesi.
Bunların çok ekmeğini yedim askerliğimi tatil gibi yaptım diyebilirim. Bölük komutanı ile iletişimimiz o kadar iyiydi ki, o frekansı iyi yakaladığım için asker değil arkadaş gibi davranıyordu.