Hediye gönderen insanları biraz düşününce üzülüyorum sadece. Bomboş bir şey için para harcamaları. Belki çoluğunun çocuğunun rızkından hediye göndermesi. Belki asosyal olduğu için bu mecraya bagimli olması
Üzülmeyin hocam. Mesela benim param yok, hediye atamıyorum. Gönderenlerin parası var demek ki atıyor