Merhaba hocam . İlk önce geçmiş olsun kesin size gösterdiği hesap onun değildir. Ben bile r10 dan birisinden iş veya iş vereceğim zaman ilk önce profil ekran görüntüsü istiyorum anlık olacak o SS eğer ki onun sa iş yapıyoruz. Herneyse mailinden onun giris Api vs gosteriyorsa zaten konumunu veya apisini vererek şikayetçi olabilirsiniz numarayı da dahil inşallah çözüm bulursunuz hocam 🥺