Konu
İpucu
Spamcılar Kendilerini Aştı Nirvanaya Gidiyor. Batsın Google
21-03-2023, 09:57:33
#1
arenpi
Malum olduğu üzere google spam işgali altında 1 yıldır. Onca mühendise üstün zekalı personellerine rağmen bu sorunu çözemediler. Spamcılar ise nirvanaya gidiyor. işte görsel. spam site ismide manidar.