xantia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyi kliniği araştırın hocam iletişim numaraları web sitelerinde var oradan gönderin. Özel hastanede çalışan bir arkadaşım doktorların daha fazla para kazanabilmek için sağlıklı bir hastayı ameliyat etmek istediğini söyledi özele güvenmenizi çok önermem devlette insan sağlığı için çabalayan iyi hekimler var özel özel diyip duruyorlarda ordakiler cebine girene bakıyor devlet hastanelerine götürün annenizi öncelikle.
Diş alanında devlet hastanelerinde bir kere yüzüm gülmedi. Özele gittim bir kaç defa gerçekten hakkını veriyorlar. Benim gittiğim yerden çok memnunum.