tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm atıp onay almadıysanız r10 üyeliği muhtemelen onun değildir Kanalınızı en azından kurtarmışsınız geçmiş olsun
Aynen hocam, o zamanda r10 erişimim yoktu teyit edememiştim