RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 3 numaralı temayı beğendim, @Gracious; ve @Mesut78; siz hangisini beğendiniz?
Bencede 3 numara daha hoş duruyor diğerlerine göre.