hocam, aşırı özel istekler hariç çok iyi, sürekli kendini geliştiren bir firma ve destekleri çok çok iyi, full paket tavsiye ederim, tabi her yıl ödeme yapmanız gerekeceğini gözönünde bulundurun, yani kendi outsource unuz gibi düşünün
Selamlar hocam,
Aşırı özel istek dediğiniz mesela nelerdir?
Bankada bile ismini duyduğum firma, sürekli geliştirdiği aşikar evet. Yenileme fiyatı her firmada olduğu gibi gayet olması da normal.
Demo içerisinde gezdiğimde bir çok şeyin, rakiplerine göre fazlalılığını paket içerisinde ücretsiz sunması dikkatimi çekti.