aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konuyu açan adam şaka yapıyor gibi durmuyor. ben kendi Megane 3 beyaz otomatik arabamı 360 bine koydum ilana. Eğer Megane 2 bu fiyatsa ben de mi artırsam fiyatı ? 500-550 civarı ? Araba piyasası o kadar arttı mı ben son 2 hafta falan takip etmedim geri kaldım
Hocam bu fiyata kimse aramayacak arayanda zaten dalga geçmek için arayacak haliyle satamayan kişi haliyle arayan soran yok diye psikolojisi bozulacak çevremden biliyorum böyle fiyat yazan tanıdıklarım var yani demem o ki kendi kendilerine morallerini bozuyorlar cezalarını veriyorlar.