XML veri çıkışını verip vermediklerini teyit etmemiz gerekiyor o zaman. Görüşüp netleştireyim.
xml vermezlerse bot ile çekmek gerekir. bot ile veri çekimi desteği vermiyorum. bot yazan arkadaşlardan destek alabilirsiniz. tavsiyem 1 kez çekilecek ise bot olabilir. stok fiyat vb sürekli olacak ise verimli olmayacaktır
tercih sizin, kolay gelsin