9 günlük bir deneyimim olmuştu. Ki biraz fazla tüketiyorum (günde 2 paket)
çok net bir şekilde içmeyeceğim demiştim.
9 gün boyunca da aklıma sigara gelince hemen farklı bir aktiviteye attım kendimi. sigara içilmeyen yerlere gittim. örneğin avm ye gittim, bilardo bovling oynadım. haliyle sigara içilebilecek bir yerde bulunmadım.
9 günün sonunda yaşadığım bir problem sigara içme bahanesini getirdi. o gündür tekrar içmeye başladım